Etichete

,

Ca de obicei Cosmin Andrei a dat-o iar cu mucii in fasole. Asa, si ca sa nu ma mai dea inca odata in judecata, o sa-i explic ca la autisti ce insemna fiecare expresie ce o folosesc.

psd1

A da cu mucii-n fasole expr. (vulg.) a face o gafă. sursa Dex Online. 

Asta nu insemna ca Cosmin (scuzati cacofonia) este autist. El nu este autist. Si char daca ar fi. nu ar fi nici o problema. Autistii sunt oameni speciali. Cosmin Andrei nu este un om special, este un viceprimar. M-as bucura sa fie autist. Ar avea insusiri pe care altii nu le au. Dar, din fericire nu e. Desi are trairi interioare imense, iar contactul cu exteriorul se rezuma doar la niste mese prin diverse crasme, evident in timpul programului si la niste interventii jenante prin Consiliul Local. Ultima pe care am prins-o live se referea la nu stiu ce ciorba de burta de la restaurantul hotelului Rapsodia.

JENÁNT, -Ă, jenanți, -te, adj. Care produce un sentiment de jenă; supărător, neplăcut. Situație jenantă.

Deci, sa revin. Ultima lui perla se refera la tramvaiele din Botosani. El vrea vagoane noi, primarul vrea sa le reconditioneze pe cele existente. Da` in pula mea pe noi nu ne intreaba nimeni? Lumea nu vrea tramvaie.

pú sf [At: TDRG / Pl: pule / E: lat pulla] (Trv1 Penis. 2 (Înv) Nuia. 3 (Înv) Coadă.  pulă bleagăIndivid neînsemnat, fără personalitate. 8 (TrvîeCe pula mea? Se spune pentru a exprima un sentiment de frustrare, de neputință sau de revoltă față de o problemă dificilă în care vorbitorul refuză să se implice. 

Si acum sitiatia dificila care imi genereaza mie sentimentul de neputinta si il laureaza pe Cosmin Andrei cu stele de maresal al gafelor in administratia publica:

  • Tramvaiele cu sinele lor si strica asfaltul
  • Orice studiu de trafic facut cu responsabilitate scoate in evidenta inutilitatea acestui mijloc de transport. 
  • Tramvaiele sunt scumpe. Si ca achizitie si ca reparare si ca intretinere. 
  • Tendinta in tarile europene, de pilda Olanda, este sa se renunte la acest mijloc de transport in comun. Sigur nu este poluant insa costurile au ajus si acolo sa fie considerate prea mari. 
  • In Botosani tramvaiele incurca traficul
  • Firma consuma exaferat de multi bani de la primarie (firma Eltrans, cea care gestioneaza transportul public in Botosani.

Buuuuuuun. Sa facem un exercitiu de imaginatie, exercitiu de imaginatie pe care Cosmin Andrei nu si l-ar fi imaginat vreodata. Daca ar fi nevoie in Botosani de 10 tramvaie pe o linie jumatate :))))) atunci s-ar cheltui vreo 17.000.000 de EURO. Ca-s de la UE ca-s de la MUE nu nu are nici o importanta, sunt bani cu fir, valabili, care ar putea avea urmatoarea utitilitate: fix 30 de autobuze eletcrice, asa cum au cumparat cei din Cluj. De la Primarie. Botosaniul nu are nevoie insa de 30 de autobuze, cred ca 15 ar fi suficiente. Deci economia ar fi masiva.

Hop ca avem si sursa http://www.stiridecluj.ro/politic/clujul-cumpara-30-de-autobuze-electrice-vom-avea-patru-linii-de-transport-public-cu-autobuze-electrice, Deci practic execitiul de imaginatie nu este unul chiar de imaginatie, e chiar de realitate. Si realitatea doare atunci cand esti prins cu nestiinta la serviciu. Bine, replica se gaseste pentru orice. Ca-s inceti la minte clujenii, ca acolo PNL isi bate joc de bani, ca ce stim noi sau aia ce cumpara autobuze electrice.

Si ca sa fie tacamul complet imi aduc aminte cum Cosmi, bunicul Tincu si Portariuc s-au tras vreo ora cu autobuzul electric prin Botosani. Dupa care au anuntat ca viitorul proiect al PSD in materie de trafic este achizitia mai multor asemenea masini. Iata si cum s-au pozat ei prin presa vremii, mandri ca vor aduce aerul curat in Botosani

Acum tre sa reparam tramvaie sau sa cumparam altele. Sa mai stam cativa zeci de ani cu strazi stricate si sine inutile. Da nu v-ati gandit voi edililor sa desfiintati Eltransul? Mai o economie la subventie, mai o economie pe niste salarii, se scoate un banut si pe rablelea asta care circula acum, poate gasini niste fraieri sa le cumpere sau daca nu la fier vechi. Si uite cum vine banu` de autobuze. Da nu e fain nu? Ca nu mai iese scandal prin presa. As fi naspa o stire care sa spuna ca botosanenii calatoresc acum in conditii civilizate. Cine dracu s-ar mai infuria la vot?

Ok. Si acum daca tot Cosmin Andrei e preocupat de soarta tramvaielor am si eu niste sugestii si propuneri:

din banii care o sa-i castige in urma procesului cu mine, nu vrea decat 10.000 RON sa cumpere niste vopsea si ca si actiune PSD de succes sa mai remaieze si invioreze aspectul rablelor pe sini, Daca nu castiga procesul, poate rezolva asta di jumatate de salariu ca tot i -a marit. 

-ar fi bine sa cumpere si niste detergenti si deodorizante ca pute rau in tramvaie si e murdar ca naiba. 

-sa faca un regulament de ordine interioara care sa specifice ca vara tramvaiul sa circule cu usile inchise. Sa nu astepte sa cada cineva ca sa se ia masura asta

iarna ceva incalzire se poate? 

-poate niste uniforme la vanzatorii de bilete ca arata ca de la scos cartofi? Sau cer prea mult?

Uite domnule viceprimar calcule si sugestii. Asa ca las-o in tine cu achizitii si tot soiul de himere gen tren de mare viteza Botosani-Suceava ca nu ti-ai gasit prostii. Nici in oras, nici in partid. Ai tu ce ai cu afacerile care presupun stalpi? Nuuuuuuuuu?

Pana la urma iata de ce cred ca nu se vrea sa se faca ceva cu tramvaiele astea:

se papa salarii babane la sefimea de la Eltrans

-Este un consiliu de administratie cu membri de partid care trebuie multumiti si ei cu niste banuti

-E nasol sa te apuci de treaba, zice lumea ca a dat strechea in tine

-Puimea nu trebuie obisnuita cu comfortul, pe urma vrea mai mult.

-nu e nici am electoral ca sa se auda bataia pumnului in piept.

Asa ca, vorba lunga, saracie omului. Vor exista in Botosani aceleasi jeguri de mijloace de transport in comun oricat s-ar certa PSD cu PNL. E clar ca impreuna nu pot sau nu vor sa faca nimic. Doar circ.

Reclame